Workshop Social Awareness Social Awareness workshop © Copyright 2017-2018 CEO Social Media. All rights reserved.

De workshop Social Awareness is bedoeld om inzicht, draagkracht en bewustwording te ontwikkelen op het gebied Social Media. Daarvoor is het noodzakelijk dat u en uw medewerkers inzicht krijgen in de Social Media (on)mogelijkheden. Het verkrijgen van dit inzicht en de mogelijkheden van de vele Social Media platformen en toepassingen levert een positieve bijdrage voor uw organisatie op.

 


De belangrijkste doelen van de workshop Social Awareness zijn:

  • Bewustwording, ontwikkelingen en kracht van Social Media;
  • Inzicht in Social Media mogelijkheden en creëren van draagkracht;
  • Achterhalen op welke platformen de relaties/ klanten van uw organisatie actief zijn;
  • Achterhalen welke platformen een positieve bijdrage kunnen leveren aan de positionering en herkenbaarheid van uw organisatie;
  • Welke mogelijkheden zijn er voor het voeren van campagnes op Social Media;
  • Bepalen welke social media platformen en/of social media onderwerpen in het cursustraject worden meegenomen. U heeft o.a. de keus uit LinkedIn, Facebook, Instagram, Google Analytics maar ook de verdiepingen zoals LinkedIn Sales Navigator, SEA en Contentmarketing. Klik hier voor een overzicht van alle 16 Social Media modules.

Tijdens de workshop Social Awareness zal op een interactieve werkwijze worden besproken wat de kansen en mogelijkheden van Social Media voor uw organisatie zijn. De workshop Social Awareness is de eerste aanzet om een duidelijke visie met betrekking tot Social Media te ontwikkelen, onderbouwde keuzes te kunnen maken en budgetten te alloceren. Met praktische tips, de do’s and dont’s van Social Media, hands-on informatie en veel interactie tussen de deelnemers werken we aan de doelstellingen van de workshop.

De workshop wordt verdeeld over twee aparte dagdelen met een tussentijd van twee weken.

Wilt u meer weten over deze of andere workshops? Neem vrijblijvend contact op om de mogelijkheden te bespreken.