LinkedIn Business incompany cursus

 Voor wie? Commerciële medewerkers, sales en marketeers die met behulp van LinkedIn hun Social Selling vaardigheden willen verbeteren om hiermee hun verkoopdoelstellingen (eenvoudiger) en sneller te realiseren.

Hoe? Klanten en prospects doen eerst online onderzoek op Social Media en websites. Op basis van de gevonden informatie maken ze een voorselectie van potentiële leveranciers (short list).

Waarom: 75% van het keuzeproces wordt digitaal uitgevoerd (rode pijlen). Professioneel en digitaal aanwezig zijn betekent, betrokken worden bij het online oriëntatieproces (rode pijlen) en de daadwerkelijke salesgesprekken aan tafel. (blauwe pijlen)

Digital customer journey

Vaardigheden: het professioneel inzetten van LinkedIn voor een betere online aanwezigheid en efficiënte branding. Je leert je zo positioneren dat klanten en prospects, aan de hand van jouw getoonde expertise, jou benaderen tijdens hun digital customer journey.

Resultaat: Het genereren van kwalitatieve leads en optimale sales resultaten door kennis van LinkedIn mogelijkheden, gecombineerd met slimme Social Selling technieken, tips & tricks. Direct toepasbare kennis en kunde van LinkedIn uit de salespraktijk, inclusief het Handboek LinkedIn Business dat als naslagwerk kan worden gebruikt. Er wordt van de cursist een professioneel basisniveau en kennisniveau van LinkedIn verwacht.

 Overzicht onderwerpen LinkedIn Business incompany cursus
Trends- en ontwikkelingen Social Selling
LinkedIn functies
Personal Branding
LinkedIn netwerken
Zoekfuncties LinkedIn
LinkedIn groepen en bedrijfspagina
Social Selling Index (SSI)
Contentmarketing
Gesponsorde updates
Adverteren op LinkedIn/ 4-1-1-regel

Elke deelnemer ontvangt bij de start van de incompany cursus een Nederlandstalig Handboek LinkedIn Business. Het Handboek is de leidraad voor de docent en dient als naslagwerk voor de deelnemer.

Methode LinkedIn Business incompany cursus
De LinkedIn Business cursus wordt gegeven in een blended leervorm. De deelnemers worden eerst incompany klassikaal opgeleid door ervaren LinkedIn docent uit de praktijk.

Na de klassikale cursus wordt iedere deelnemer uitgenodigd (voucher) om de LinkedIn Business cursus online te volgen. Na het succesvol afsluiten ontvangt iedere deelnemer een LinkedIn Business certificaat. De voucher blijft drie maanden geldig.

De maximale groepsgrootte klassikaal incompany is 8 deelnemers, de LinkedIn Business incompany cursus omvat twee dagdelen en worden aansluitend gegeven. Het ochtend dagdeel is van 09.30u tm 12.30u, het middag dagdeel is van 13.00u tm 16.00u.

Ben je geïnteresseerd in de LinkedIn Business incompany cursus?
Neem dan contact met ons op via opleidingen@ceo-socialmedia.nl of bel met 065- 117 0 117