Everybody’s got a little Social outlaw in ’em!

Of je “Outlaw in ‘em” nu wel of niet een goede inzending namens Nederland voor het Songfestival vindt, daar wil ik het nu niet over hebben. Wel over iets anders wat mij enorm intrigeert. Zijn authenticiteit en wat hij daarmee weet te bereiken!

Waylon heeft vooraf al aangegeven voor iets afwijkends te willen gaan. Hij wilde zichzelf uitdagen en benadrukt dat hij met zijn solodeelname niet meer vergeleken mag worden met zijn eerdere Songfestival optreden met Ilse de Lange.

 

 “Je mag toch in ieder geval één keer iets proberen op de manier waarop jij het wilt?”

is zo ongeveer zijn opmerking. Hij durft hiermee buiten de lijnen te lopen en trekt zich niets aan van de media die negatieve berichten willen verspreiden. Positiviteit is belangrijk bij hem om de juiste focus te houden. Daar hou ik van, maar het echte intrigerende van hem zit in zijn authenticiteit, die ik iedereen zou willen toewensen:

“Durf je eigen weg te volgen, hou vast aan waarden die heel dicht bij jezelf liggen en durf risico’s te nemen”

Dat geldt zeker ook voor het gebruik van Social Media. Want, herken je het ook dat je wel eens kritiek krijgt, dat je misschien wel eens iets geplaatst hebt omdat iemand anders vond dat je dat moest doen, of dat je op iemand gereageerd hebt en je het nu misschien anders zou doen?

Wees authentiek en wordt soms maar een “little Social Outlaw” want daardoor ontstaan de mooiste nieuwe contacten, creaties, ideeën en nog heel veel meer. Laat zien waar je voor staat en draag dat ook uit. Nu maar hopen dat de Waylon als eigenwijze outlaw het merk Nederland nog beter op de kaart gaat zetten bij het Songfestival en gaat winnen. Mooi nummer trouwens en ik ga zeker op hem stemmen!

Claudy van Casteren T: 0657 523 724 M: c.vancasteren@ceo-socialmedia.nl

Ps, volg ons op LinkedIn https://www.linkedin.com/company/5233572/ dan blijf je altijd up to date.

CEO Social Media is de gecertificeerde Social Media opleider in Nederland met uitgebreide Nederlandstalige handboeken, voor alle online platformen zoals LinkedIn, Facebook, Twitter, Instagram, Google AdWords en Google Analytics. Eén aanspreekpunt voor de opleidingen van alle online kanalen en Social Media toepassingen, waaronder Social Selling en contentmarketing.