• Aan tafel!! de Digitale Accountmanager! 3 tips, hoe je wel bij de buyer Aan Tafel komt.

    Aan tafel!!  de Digitale Accountmanager! 3 tips, hoe je wel bij de buyer Aan Tafel komt. Aan tafel..!! Een gevleugelde uitspraak vroeger, als we thuis aan tafel werden geroepen om te komen eten. Niet alleen om te eten natuurlijk maar ook met elkaar praten. Communiceren zoals we dat in marketingland noemen. Een samenzijn waar we met […]

    Read More
  • van Social Selling naar Sapiens Selling

    Van Social Selling naar Sapiens Selling De zoektocht naar authenticiteit in Social Media maar ook daarbuiten is in volle gang. Zoeken naar wie je bent en hoe je daar uiting aan wil geven. Sinds de komst van Social Media is het mogelijk om een digitaal beeld (imago) van jezelf te creëren, wat ver van de […]

    Read More
  • Early supplier involvement | Social Selling (wake up sales call)

    Early supplier involvement  | Social Selling (wake up sales call) Het aankopen van nieuwe diensten en producten is de afgelopen jaren drastisch veranderd. Was het voorheen de taak van de accountmanager om informatie te brengen en de oplossingen voor te leggen, is het nu de klant zelf die gaat zoeken op Social Media en internet. […]

    Read More
  • Weg met de website, Social Media verkoopt!

    Weg met de website, Social Media verkoopt! Weg met de website, Social Media verkoopt. Dat was het thema gisteravond op de Bitterballenborrel in Den Bosch.Meer dan veertig ondernemers mogen vertellen over nut en noodzaak van de combinatie van een inhoudelijk goede website en de juiste Social Media platformen in te zetten.         […]

    Read More
  • Social Media & Online Marketing Vakantievraag

    Social Media & Online Marketing Vakantievragen Bijna vakantie, dus een Vakantievraag. Natuurlijk een moment om te relaxen, maar misschien ook wel een goed moment om even na te denken om na de vakantie met een frisse blik aan het werk te gaan. Misschien heb je wel de boodschap hebben gekregen ‘dat er iets gedaan moet […]

    Read More
  • Wie is….? de zwakste schakel!!

    Wie is….? de zwakste schakel!! Als je nieuwe klanten wilt winnen en bestaande klanten fan wilt laten blijven is het goed om zo af en toe deze vraag te stellen. Alles rondom klantcommunicatie en klantbeleving moet kloppen en op elkaar afgestemd zijn. Toch kan het mis gaan. Een paar voorbeelden van de impact van zwakke […]

    Read More
  • Page 1 of 15